سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بی گمان ابراهیم (خود به تنهایی) امتی مطیع خداوند وپاکدین بود و از مشرکان نبود .»، روایت شده است که وی آموزگار نیکی ها بود . [در تفسیر سخن خدای متعال]


ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:57 صبح

ابتدا بر روی آدرس زیر کلیک کنید:


http://www.imamhussain.org/gallery/index.php

در پایین صفحه اگه دقت کنید شماره ی صفحات  از یک تا صدو بیست و نه رو می بینید. یعنی صدو بیست ونه صفحه عکس عالی و جدید از کربلا و حرم امام حسین علیه السلام که در هر صفحه هم بیست و چهار عکس رو مشاهده می کنید. برای دیدن صفحات دیگه باید روی شماره صفحه که در پایین می بینید کلیک کنید.

با کلیک بر روی هر عکس ،صفحه دیگه ای باز می شه . اینجا دقت کنید برای دیدن عکس در اندازه ی بزرگش باید بر روی کلمه ی کبیر ( به معنای عکس در سایز بزرگ ) کلیک کنید.

برای سیو کردن عکس هم بر روی اون کلیک راست کرده و گزینه ی save picture as را انتخاب نمایید.

فکر کنم براحتی بتونید همه ی عکس ها رو در اندازه بزرگش ببیند باز اگه مشکلی بود در خدمتم.

نمی خوای برای آدم شدن ما دعا کنید؟ هر چند می دونم آدم بشو نیستم مگر اینکه عنایات ائمه شامل حالمون بشه و دستمون رو بگیرن والا ول معطلیم.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:53 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

مصاحبه با مدیر وبلاگ - قسمت اول

مصاحبه کننده:آقای غلامی شما موقع افطار چه اعمالی رو انجام می دین ؟ لطفا خیلی خلاصه و با دلیل برامون بگین شاید ما هم انجامش بدیم.

خب راستش سعی ام بر اینه دائم الوضو باشم. خب اوائل خیلی سخت بود ولی  الان دیگه برام ملکه شده و ناخودگاه هنوز از دستشویی بیرون نیامده آستین ها رو بالامی زنم . .سعی بر اینه که اول نماز بخونیم بعد افطار کنیم ولی اگه با یه جمعی تو مهمونی باشم و همه بخوان اول افطار کنن من هم باهاشون افطار می کنم و بعد نمازم  رو می خونم.

امام باقر علیه السلام:نماز را بر افطار مقدّم مى‏دارى، مگر آن که با گروهى باشى که اوّل، افطار مى‏کنند. پس با آنان مخالفت نکن و با ایشان افطار کن، وگرنه اوّل، نماز بخوان؛ چرا که بهتر از افطار است و نمازت با حالت روزه نوشته مى‏شود و این نزد من، محبوب‏تر است.   

المقنعة: 318 .  

اگر هم خانواده آشی ، حلوایی ، شله زردی ،چیزی داشته باشن سعی می کنیم قبل از افطار به همسایه ها بدیم.

امام صادق علیه‏السلام فرمود که امام سجّاد علیه‏السلام هر روز که روزه مى‏گرفت، دستور مى‏داد که گوسفندى ذبح شود و قطعه قطعه و پخته گردد. عصر که مى‏شد، بر روى دیگ‏ها خم مى‏شد تا بوى آب‏ گوشت را در حال روزه احساس کند. سپس مى‏فرمود: «ظرف‏ها را بیاورید. براى فلان خانواده بریزید. براى فلان خانواده بریزید… .» سپس نان و خرماى خشک مى‏آوردند و غذایش همان بود. درود خدا بر او و پدرانش باد!   

الکافی:4/68/3، المحاسن: 2/158/1432، من لا یحضره الفقیه: 2/134/1955، مکارم الأخلاق:1/297/930، المناقب لابن شهر آشوب: 4/155، بحارالأنوار : 96/317/ ??  

خب بعدش هم سوره قدر(انا انزلناه) رو همه خانواده می خونیم

چرا که امام زین العابدین علیه السلام فرمودند:

هر کس هنگام افطارى و سحرى خوردن، سوره «إنّا أنزلناه» بخواند، میان آن دو (وقت) همچون کسى خواهد بود که در راه خدا به خون خویش آغشته است.

         الإقبال: 1/240 . 

 چون موقع افطار هر روزه داری یه دعای مستجاب داره هر کدوم از خانوداه مون به نوبت یه دعا می کنه و بقیه آمین می گن.

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم فرمودند:براى روزه‏دار، هنگام افطارش، یک دعاى مستجاب است.        
سنن ابن ماجه:1/557/1753، المستدرک على الصحیحین:1/583/1535، الدعاء للطبرانی: 286/919، کنز العمّال: 8/467/23585؛ بحارالأنوار: 96/255/33 .  

مصاحبه کننده: میشه بفرمایید خودتون چه دعایی می کنید؟

معمولا دعای من اینه: اللهم عجل لولیک الفرج و بعدش عاقبت بخیر شدن

مصاحبه کننده: نفرمودید موقع افطار چه دعایی می خونید؟

راستش از اونجاییکه من آدم تنبلی هستم فقط همون دعای کوتاه  رو می خونم که از پیامبر اکرم صلی الله و علیه وآله نقل شده:

اللّهُمَّ لَکَ صُمنا و عَلى رِزقِکَ أفطَرنا، فَتَقَبَّل مِنّا إنَّکَ أنتَ السَّمیعُ العَلیمُ

عمل الیوم واللیلة لابن السنی: 169/480، المعجم الکبیر: 12/114/12720    

مصاحبه کننده : آقای غلامی غالبا با چی افطارتون رو باز می کنید؟

البته در روایات باز کردن افطار با خرما ،کشمش ، شیرینى ، شیر و یا  آب وِلَرم  سفارش شده ولی من معمولا با خرما افطارم  رو باز می کنم. و خب البته عاشق زولبیا و بامیه هستم.

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم:هر کس با خرماى حلال افطار کند، به پاداش نمازش به اندازه چهارصد نماز افزوده مى‏شود.      
الإقبال: 1/242، بحارالأنوار: 98/12/2 

مصاحبه کننده :پس معلومه خیلی شکمویی

مصاحبه کننده: در پایان اگه صحبت خاصی دارین بفرمایید.

راستش اعمال افطار بیش از این هاست ولی از اونجاییکه من به همین مقدار عمل می کنم همین رو  از ما بپذیرید و حتما موقع خوردن زولبیا و بامیه ما رو  هم دعا بفرمایید.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:44 صبح

خب اینم عیدی ما برای اعیاد شعبانیه که تونستم از توی سایت های عربی براتون پیدا کنم البته خودم هنوز نتونستم بخاطر حجم بالای اون(48 مگابایت) دانلودش کنم. مدتش هم 21 دقیقه هستش. برای دانلود ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.shiakids.net/tv/video/535/مشاهد-جمیلة-من-داخل-الروضة-الحسینیة

پس از باز شدن صفحه جدید در سمت راست صفحه با کلیک بر روی عبارت تحمیل (تنزیل) الفیدیو (که در کنار اون شکل دیسکت کوچکی هم مشاهده می کنید)  ویا با کلیک راست روی اون و انتخاب گزینه save target as براحتی می تونید دانلود کنید.

نسألکم الدعــــــــــاء


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:39 صبح

مخصوصا اونایی که تا وبلاگم رو نبینن خوابشون نمی بره!

راستش هنوز اون اولین پست یادمه که گفته بودم اومدم روی گوگل رو کم کنم می دونم باور نمی کنید ولی حقیقت داره!


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:35 صبح

از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستش دارم گفت آلان باخس مست نباش


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:34 صبح

همیشه تو خونه می گم تو بهشت یه چیزی کم داره و اونم دعای ربنای استادشجریان هستش.

چیزی که هیچوقت از شنیدنش سیر نمی شم. و شاید هر وقت از کار خیلی خسته می شم اینو گوش می کنم. البته اکثر غروبها هم طوری که اطرافیانم .....

باورم اینه: که اگه استاد شجریان جز همین نوای دلنشین چیز دیگه ای رو نمی خوند با این همه لذتی که مومنین موقع افطار از این دعا می برند و دعایی که مردم دوست داشتنی در حقش می کنند حتما به بهشت می رفت. فتامل!

برای دریافت کد بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.bahar-20.com/ftp/cod.musics/page/16/php/


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:33 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

عمر انسان مثل زمین کشاورزی هستش هر کی بسته به استعدادش یه چیزی تو این زمین می کاره. بعضی ها چیزای با ارزش توش می کارن. بعضی ها توش یونجه و کاه ‍، بعضی ها هم....

مهم اینه عمر انسان با برکت باشه.طول عمر مهم نیستش .چی تو زمین عمرت کشت می کنی مهمه.

اما من چون نمی دونم اونطرف چی رو به قیمت خوب ازم می خرند ؛برا همین همچی توش کاشتم که اگه یکیش از بین رفت یکی دیگه رو از ما بخرن.

توی زندگی بزرگان هم وقتی مطالعه می کنیم می بینیم خیلی از کارهای کوچیک دستشون رو گرفته نه اون چیزی که یه عمر براش کار کردند و بهش امید داشتن.

ماه رمضان هم از اون زمین هایی هستش که هرچه توش کشت کنید خوب عمل می آید.

مهم اینه که ارزش عمر رو بفهمیم. شما تو زمین عمرتون چی کاشتید؟


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:32 صبح

خود آقای بهجت نقل می‌کردند: شخصی در آن زمان درصدد برآمده بود که ببیند چه کسانی سحر ماه مبارک رمضان در حرم حضرت امیر(ع) در قنوت نماز وترشان دعای ابو حمزه ثمالی می‌خوانند، آن طور که خاطرم هست، اگر اشتباه نکنم کسانی را که مقید بودند این عمل را هر شب در حرم حضرت امیر(ع) انجام بدهند، شمرده بود و بیش از هفتاد نفر شده بودند.
به هر حال، بزرگانی که تقید به جهات عبادی و معنوی داشتند، در آن عصرها زیاد بودند. متأسفانه در عصر ما کمتر این نمونه‌ها را مشاهده می‌کنیم. البته علم غیب نداریم، شاید آن کسانی که پیشتر در حرم‌ها این عبادت‌ها را انجام می‌دادند، حالا در خانه‌های شان انجام می‌دهند؛ ولی می‌شود اطمینان پیدا کرد که تقید به اعمال عبادی و معنوی سیر نزولی داشته و این بسیار جای تأسف است.»

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=48252

حالا ما حال نداریم پا شیم سحر بخوریم چه برسه به اینکه از این کارا بکینم البته با این سریال های سریالی که از تلویزیون تا نیمه شب پخش می شه دیگه حالی هم برای کسی نمی زاره که بلند شه و یه یاالله بگه.

نظر شما چیه؟


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:16 صبح

http://www.alkafeel.net/video10/show.php?id=1

بعد ازکلیک بر روی لینک بالا و ورود به صفحه برای دانلود مستقیم بر روی عبارت تحمیل المقطع کلیک کنید.(کنار این عبارت یه پوشه با یه فلش سبز رنگ کوچک رو مشاهده می کنید.)

حجم :17 مگابایت 

مدت: 10دقیقه

و البته به زبان عربی ، بعدا به ما فحش ندید


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 89/5/22:: 6:15 صبح

http://alkafeel.net/panorama2010/veiw.php

بعد ازکلیک بر روی لینک بالا و  ورود به صفحه ،با کلیک بر روی عبارت مشاهده می تونید عکس رو ببینید و خب یادتون نره که حتما نرم افزار Adobe Flash Player  باید در کامپیوتر شما نصب شده باشه تا بتونید این عکس ها رو مشاهده کنید.در سمت راست همون صفحه هم می تونید دانلودش کنید. 

چنانچه بخواهید از این عکس ها به عنوان Screen seaver در کامپیوترتون استفاده کنید بر روی گزینه شاشه توقف کلیک کنید. بعد از دانلود باید از حالت زیپ خارج و نصب بشه.

اونایی که دارن روزه مستحبی  و قضا می گیرن موقع افطار ما رو هم دعا کنن.


کلمات کلیدی :

<      1   2   3      >
درباره
صفحات دیگر
لینک‌های روزانه
پوندها