سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند شراب نخوردن را برای نگهداری خرد واجب کرد [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط در 89/4/26:: 2:3 عصر

Click here to enlarge

امروز خواستم بازم برم سراغ ویژه نامه های سایت های دیگه رو براتون بذارم ولی با خودم گفتم بهتره یه چیزی از خودت تولید کنی تا کی می خوای از اینجا و اونجا مطلب کش بری

مطلب اول اینه که اگه دیدید دلتون برا اهلبیت علیهم السلام پر می زنه پدر و مادرتون رو خیلی دعا کنید.چرا؟ خب اینم دلیلش:

قال الصادق علیه السلام یقول لاصحابه : من وجد برد حبنا على قلبه فلیکثر الدعاء لامه فانها  لم تخن أباه

آقا امام صادق (علیه السلام) به اصحاب خود فرمودند:

هرکس درقلب و وجود خود دوستی و مودت ما اهل بیت را پیدا کرد،برای مادر خود بسیار دعا کند زیرا او به پدرش خیانت نکرده است.  مدرکش هم اینه: بحار ج 27 ص 146 

مطلب دوم اینه که اگر دلتون برا کربلا پر می کشه و تا اسم کربلا می آد چمشماتون پر اشک می شه باید بر اون نعمت اول شکر گذار باشید نعمت اولی چیه؟ پاک بودن ولادت شما . حالا از کجا بفهمیم ولادت ما پاک بوده یا نه؟ از اینجا:

قال الصادق عن آبائه علیهم السلام قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : من أحبنا أهل البیت فلیحمدالله على أول النعم، قیل : وما أول النعم ؟ قال : طیب الولادة ، ولا یحبنا إلا من طابت ولادته.
امام صادق (علیه السلام ) از پدران بزرگوارش نقل میفرمایدکه آقا رسو ل الله صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند: هر کس ما اهل بیت را دوست داشت پس باید خدا را برای اولین نعمت حمد و شکر نماید. از ایشان پرسیده شد اولین نعمت چیست ؟

فرمودند:پاکی ولادت ،و دوست ندارد من و اهل بیت را مگر آنکه ولادت او پاک باشد.

1-  بحار ج 27 ص 146- علل الشرائع ص  58 ، معانی الاخبار ص 51 ، أمالی الصدوق  284، بحار ج 27 ص 146 المحاسن ص 138

 اونایی هم که تا حالا کربلا نرفتن بدونن که اگه بهشتی هم بشن مهمان اهل بهشت می شن یعنی بهشون تعارف می کنن که بیاید پیش ما برای همین اگه می خواهید تو بهشت از خودتون خونه داشته باشید حتما تا راه کربلا باز هستش برید. از ما گفتن بود دیگه خود دانید. نکنه اونجا هم می خواین مستاجر باشین

اعیاد شعبانیه رو هم به همتون تبریک می گم . برا آدم شدن ما هم دعا کنید. آدم بشو نیستم ؟تو از کجا می دونی

Click here to enlarge


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 88/9/4:: 4:32 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش خبرگزاری آخرت: به کلیه کسانی که به سن تکلیف رسیده و از یک تا سی روز در این ماه (ماه رجب) روزه گرفته بودند طی مراسم باشکوهی جوائزی مافوق تصور آنها داده شد.

گوشه هایی از این مراسم را به صورت نوشتاری تقدیم می گردد. برای دیدن این مراسم باید نفس قطع گردد و به دیار باقی رفته باشید.

مجری برنامه:لطفا رجبیون بلند شوند و برای گرفتن جوائز خودشون به جایگاه تشریف بیارن.

تذکر:مستحضر باشید رجبیون کسانی هستند که در دنیا در روزهای گرم تابستان موقعی که ما داشتیم آب سرد تگری نوش جان می کردیم این آقایون تو اون گرمای بالای چهل درجه برای رضایت و خوشنودی پروردگارشون روزه می گرفتند.

شرکت کنندگان: خیلی دلشوره دارم. امیدوارم حداقل یک روز از روزه ما هم قبول شده باشه و اسم ما هم جزء برندگان خوانده بشه

مجری برنامه:آقای صادقی با یک روز، روزه قبول شده.در حکم جائزه ایشان آمده است:

هر که یک روز از ماه رجب را با ایمان و برای رضای خدا روزه بدارد، به ‏نعمت رضوان بزرگ الهی نایل آید، و روزه‏اش در آن روز خشم خداوند را فرو می‏نشاند. و هنگامی که روزه اش را برای خداوند خالص گرداند ، پاداش آن را به چیزی جز حسنات دنیا نمی توان داد؛ و برای روزه دار هنگامی که شب می کند ده دعای مستجاب است. اگر چیزی از خواسته های دنیوی بخواهد خداوند عز و جل به او بخشد و گرنه برای او از پاداش بهتر از آن چیزی که اولیاء و احباء و اصفیای الهی بخواهند، ذخیره آخرت قرار می دهد.

مجری برنامه:نفر بعدی آقای اسلامی با سه روز، روزه قبول شده.در حکم جائزه وی نوشته شده است:

هر کسی سه روز از ماه رجب را روزه بدارد، خداوند عز و جل میان او و آتش دوزخ خندق یا پرده ای به طول هفتاد سال راه قرار می دهد و هنگام افطار بنده روزه دارش، به او می گوید: حقت بر گردنم واجب شد و محبت و دوستی ام برایت لازم شد.  ای فرشتگانم شما را گواه می گیرم که گناهان گذشته و آینده اش را بخشیدم.

مجری برنامه: آقای منصوری با ده روز، روزه قبول شده. در حکم جائزه آمده است:

هر کسی ده روز از ماه رجب را روزه دارد، خداوند عز و جل دو بال سبز آراسته به در و یاقوت می دهد که با آن دو بال سوی بهشت می رود از سر پل صراط همانند برق تند و تیزی می پرد؛ و خداوند بدیهایش را به خوبی ها و حسنات تبدیل می کند و نامش را در گروه مقربان به پا کننده قسط و عدل می نویسد ، گویی که او بنده خدای عزیز و بزرگی است که هزار سال شب زنده دار و شکیبا و محاسبه کننده نفس بوده است.

مجری برنامه : آقای کریمی با بیست روز، روزه قبول شده. در حکم ایشان نیزمی خوانید:

هر کسی بیست روز از ماه رجب را روزه دارد، مانند کسی است که خداوند عز و جل را بیست هزار سال عبادت کرده باشد.

مجری برنامه : وبلاخره بلاترین جائزه به آقای ملکی تبریزی با سی روز، روزه قبول شده،(هورا!!!!) که در حکم وی آمده است:

هر کسی سی روز از ماه رجب را روزه دارد، منادی از آسمان ندا کند: ای بنده خدا ! اما همه گذشته ات بخشیده شد و در آینده کارت را از سر گیر گویی گناهی نکرده ای، و خداوند عز و جل به او بهشت هایی می بخشد که هر بهشت آن دارای چهل هزار شهر از زر و در هر شهری چهل میلیون(هزار هزار) کاخ و در هر کاخی از آن چهل میلیون اتاق و در هر اتاقی یک میلیون سفره از زر و بر هر سفره ای از آن چهل میلیون سینی و تشت و در هر تشتی چهل میلیون از انواع و اقسام خوراکی و نوشیدنی است و برای هر خوراکی و نوشیدنی از آن، رنگی جداگانه می باشد. و در هر اتاقی چهل میلیون تخت از زر است که طول هر تخت آن هزار ذراع در دو هزار ذراع و بر هر تختی کنیزی از حوریان می باشد که بر وی سیصد گیس بافته از نور می باشد که هر گیس بافته شده از آن حوری را، خدمتکاری حمل می کند و به آن گیس ها ، مسک و عنبر آویزان ( آغشته) شده است. این گونه روزه دار ماه رجب را پاداش کامل می دهند. این نعمت ها و پاداش ها از آن کسی است که تمام ماه رجب را روزه دارد.

                                                                                    

مجری برنامه در برابر این پرسش که:  اگر کسی نتواند به سبب ناتوانی یا بیماری روزه ماه رجب را بگیرد و یا زنی است که به سبب ناپاکی نتواند روزه بگیرد، چگونه می تواند به این جوایز دست پیدا کند، به نقل از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) اظهار داشتند: هر روز یک نان به مساکین صدقه دهد؛ سوگند به کسی که جانم در دست اوست هر کسی هر روز اینچنین در راه خدا صدقه دهد به آنچه گفته شد و بیشتر از آن می­رسد. اگر همه بندگان خدا از اهل زمین و آسمان بخواهند ارزش پاداش عمل او را محاسبه کنند نمی توانند یکدهم آن چیزی را که از فضایل و درجات بهشت گفته شد محاسبه کنند.

در این هنگام یکی از حضار با شوخی گفت: حالا که وضع ما آن قدر توپ نیست تا صدقه روزانه ای بدهیم چه کنیم تا از جوایز شما محروم نمانیم؟

مجری با خنده گفت: شما که وضعتان از ما بهتر است. ولی حالا اگر به هر دلیلی نتوانستی صدقه بدهید و یا نون خوری گیرتون نیامد می توانید راه دیگری را در پیش گیرید. چون پیامبر (ص)هم در جواب این سوال که:  ای رسول خدا! کسی که ناتوان از دادن صدقه باشد چگونه می تواند به این چیزها دست یابد؟ حضرت فرمود: هر روز از ماه رجب را تا سی روز این تسبیحات را صد مرتبه بگوید: «سبحان الاله الجلیل، سبحان من لا ینبغی التسبیح إلّا له، سبحان الأعز الأکرم، سبحان من لبس العزّ و هو له اهل» (امالی صدوق صفحات 319 الی 323).

مجری برنامه: برندگان جوایز می توانند از نهر رجب که از شیر سفید تر و از عسل شیرین تر هستش از خودشون بعد از مراسم پذیرایی کنند.

مجری برنامه:ضمن تشکر از همه شرکت کنندگان، باستحضار اهالی دنیا می رساند،کسانی که اسمشان امروز در لیست نیامده ،روزه آنها پذیرفته نشده و جز تشنگی و گرسنگی ایی که کشیدند چیزی عایدشان نخواهد شد.

 لازم به یادآوری است ، از جمله روزهایی که تاکید ویژه بر روزه گرفتن اونها شده: سه روز اول ، روزهای سیزدهم،چهاردهم و پانزدهم، بیست و هفتم رجب(عید مبعث) و سه روز آخر این ماه می باشد.

شما با حداقل یک امتیاز(یک روز، روزه قبول شده ) می توانید از جوایز ویژه بهره مند شوید. حداقل جایزه ورود به بهشت خواهدبود. بشتابید که فردا دیر است.!

امیدوارم با دعای خیر شما موقع افطار، اسم ما هم جزء جایزه بگیران باشه.(انشاء الله). ما هم برای شما دعا می کنیم..


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 88/9/4:: 4:28 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز ثبت نام رایگان کلاس های تابستانی آخرت!

به گزارش خبرگزاری آخرت این کلاس ها در سه مقطع ترک محرمات و انجام واجبات،ترک مشتبهات و ترک ماسوی الله برگزار می گردد.

شرایط ثبت نام:

برادران داشتن 15 سال کامل قمری و خواهران 9 سال قمری

پس ما چی ؟

زمان کلاس ها:

از اول ماه رجب تا پایان عمر!

متون درسی:

در مقطع نخست :کتابهای احکام حلال وحرام آیت الله مشکینی و کتاب محرم و نامحرم آیت الله مجتهدی فرا گرفته خواهد شد.

این کتاب ها را می توانید به آسانی از کتاب فروشی ها تهیه بفرمائید.

پس از قبولی در مقطع نخست (که البته برای بعضی ها شاید 50 سال هم طول بکشه) دروس مقاطع دیگز نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

اعطاء مدرک رسمی به فارغ التحصیلان:

پس از قبولی در این کلاس ها به شما مجوز رسمی برای ورود به بهشت داده می شود.انشاء الله

تذکر:

این مدرک باید به مهر و امضاء رئیس دانشگاه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و معاونین ایشان یعنی امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و امیرالمومنین( علیه السلام) برسد. در غیر اینصورت از درجه اعتبار ساقط است. فافهم یا اولی الابصار!

به خدا خودم هم می ترسم که فردای قیامت به من بگن:

لم تقولون ما لا تفعلون

همه این ها رو اول به خودم عرض می کنم البته به شما هم عرض می کنم.

آقا دختر بچه اش رو فرستاده کلاس آموزش رقص باله! (به عنوان مثال عرض می کنم) .خب این بچه وقتی بزرگ بشه چه انتظاری داری؟

فکر می کنی می آد بالای قبرت فاتحه می خونه؟ نه داداش جون از این خبرا نیست. تا دیر نشده دست بکار شو.دعا بفرمایید ما هم توفیق شرکت و کسب نمره قبولی در این کلاس ها رو بدست بیاریم.

به خودم عرض می کنم :

تا رسد دستت به خود شو کارگر  / چون فتی از کار خواهی زد بسر


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 88/9/4:: 4:26 عصر

به چهل سالگی نزدیک می شوید.لطفا آهسته برانید. جاده عمر بسیار لغزنده و شیطان در کمین است.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 88/9/4:: 4:25 عصر


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 88/7/16:: 7:10 عصر

به گزارش خبرگراری آخرت به نقل از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) :خداوند تبارک و تعالی ستونی ( برجی) از یاقوت سرخ در بهشت آفریده که  هفتاد هزار قصر بر روی اون ساخته شده و  تازه در هر قصر

 هفتاد هزار غرفه و اطاق فوقانی در اون هستش.حالا داداش جون  خوب فکر کن وببین که عظمت این برج چقدره؟ اگر هم حساب و کتابت به جایی رسید ما رو هم خبر کن؟

حالا خدایش نمی ارزه این چند روزه ی دنیا رو دندون رو جیگر بگذاریم و صبر  کنیم تا انشاء الله توی اون برج زیبای بهشت ساکن بشیم.

ببخشید اینا رو پیش فروش هم  می کنند؟

 در ادامه این خبر تصریح شده است : این برج به کسانی( پیش فروش )داده خواهد شد که درباره خدا و بر اساس محبت به خداوند به یکدیگر محبت می کنند و یکدیگر رو زیارت و ملاقات کنند.

راستی نمی خوای یه دونه از این برج ها رو  رو برا  خودتون بخرید؟

قیمتش که خداوکیلی به نظرم مفت

من که می خوام یه دونه از اینا رو اگه بشه  انشاء الله پیش خرید کنم 

شما چی؟

بحار الانوار ‍، طبع حروفی،ج8،ص 132


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط در 88/7/11:: 9:45 صبح

سلام به همه دوستان عزیزم

این وبلاگ رو به دست نوشته ها و مقالات کوتاه خودم اختصاص دادم. آنچه که در این وبلاگ می آید تولیدی بوده و از جایی کش نرفتم

نشر مقالات حتی بدون ذکر منبع هم بلامانع است.

ارتباط با ما:

akheratnews@gmail.com


کلمات کلیدی :

<      1   2   3      
درباره
صفحات دیگر
لینک‌های روزانه
پوندها